Sunday, November 7, 2010

kalaulah.......

ok.dinner td aku mkn bihun sup ngan teh ais.hmm.ari2 pon mkn kat kedai.walaupon kat umah sewa ni ade DAPUR.


MARI MENIKMATI PEMANDANGAN DI BAWAH~~~


slurpp..asam pedas..





udang masak........(hehe.xtau)

amacam??nmpk sedap kan?..2 sume aku yg masak......(mstilakorangxcayekan)

oklah.sebenanye point aku kat entry kali ni ialah.....



kalaulah aku PANDAI MASAK..

yela.ari2 mkn kat luar.kalau pandai masak kan leh save duit.ye x??(silesetuju)
nak kate aku xpandai masak langsung 2 xdelah.ade la sikit2.tp SIKIT je.takat yang ringan2.takat goreng2 2 bolehlah(tapikadang2ponhangus.ayahakuslalujerit"jgnbukakapibesar2".hehehe)



kalaulah aku PANDAI MASAK..

save duit satu hal.lg satu, msti mak aku bangga kan.hahaha.
hakikatnya, mstilah mak aku xbangga sebab aku xpandai masak.(kihkih)

ade satu sesi perbualan yg sempat aku rakamkan tyme borak2 ngan mak aku:


mak:hmm.bilelah nak pandai masak.nanti da kahwin camne?(dialog standet mak2 tok ank2 dare dy yg xpndai masak)(ye2jeaku.ntah2akusorang.hehe)

aku:nanti lame2 tau la sendiri(yakinjeakujawab.haha)

mak:yela.kalau dpt mak mertua yang cerewet camne?nasib bek mak ni jenis yang xkisah.(makni.akblajaponxhabislaginakcitepasalmak2mertualak)

aku:mmg la mak xkisah.sebab anak mak pon xreti masak.hihihihi(anakmakyg xretimasaktuakulah!)




sob sob.jeles nye ngan rakan2 sebaye yg terer masak.bilalah aku nak jadi mcm dyorg.



kesimpulannye......kalaulah aku PANDAI MASAK.....











4 comments:

meow said...

nnt ak ajaq ko msk ea~

cimut The LAla said...

sure??(ragu2~)

miss_miserable said...

hahaha..ko masak je r pape pon...tabur je pape yg ko rse sesuai dlm kuali,mesti jadik...hahahah

cimut The LAla said...

yeke??kalo ak tabor pape kang, ngan ak2 skali xmkn.haha
ko pakar kan jak.meh ajar ak.haha